сряда, 24 ноември 2010 г.

ГОЦЕ И КИРИЛ МАРИЧКОВ - SO HAPPY TOGETHER...


Странно, но не и необичайно, грозно, но не и учудващо. Такова е настроението вкъщи, защото веке не е нужно да се преструваме какви сме всъщност.  В наши дни хората са някак си по-искрени и прагматични. И затова може би Кирил Маричков се хили толкова непринудено на президента Първанов... И цяла България с него припява соц.рок-псевдо-сдс-хита "Аз не съм комунист (така лиии?!) и никога няма да бъда (брей-брей...), аз не съм конформист (туй пък какво беше?) и никога няма да бъда (е, чак пък никога)... Аз съм просто човек (и блюдолизец и предател де)..."

Имаше и много други такива хубави песни на Щурците - "Край реката редят се, редят се ченгетата..." или "В Партийния дом, на стария скрин, лежеше лъскав орден един..."

Какво да се прави, това е духът на времето - всеки си хрантути задника както му уйдисва! А на другото - майната му!




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако искате да споделите мнение с мен, можете да ми пишете на адрес shpountz (а) абв.бг

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.