понеделник, 22 ноември 2010 г.

КОНКУРС ЗА НОВО ИМЕ НА КУЧЕ... И НА БЪЛГАРИЯ ТОЖЕ (ИЗ ДНЕВНИКА НА ЕДИН ЛУД ДИКТАТОР)

 
Товарищи, наложи ми се да ида до България... Да, правилно разбрахте, кракът ми стъпи на онази шепа земя, чиито обитатели са изключително объркани хора, страдащи все още от заблуждението, че са самостоятелни и че живеят в принадлежаща им държава. Блажени са верующите! 

Та, пристигнах с леко закъснение, защото чисто и просто не ми се ходеше в България. Дори мислех да изпратя някой друг на мое място, но в крайна сметка се навих. И щях да съм много ядосан, ако българите не ме чакаха покорно и строени по конец на летището... И въобще щях да се ядосам, ако някой нещо ме подразнеше, нали знаете какъв съм си...  Но българите не са чак толкова глупави, че да се навират между шамарите – закръгленият  им и измазан с кофа фон-дьо-тен премиер например (сигурно цялата му официална заплатка отива за козметика и педикюр) има бузи само за шамаросване и затова си трае. И вообщем  нещата станаха бързичко и както трябва, нищо че договорите бяха в ущърб както на българите, така и на ония мекерета от Европейския съюз. Но смее ли някой да ми противоречи? Ръката така ме сърбеше, че само чаках някой да каже гък!

На изпроводяк ми подариха кученце... Първоначално помислих, че са ме сбъркали с виетнамския премиер (ще ме извинявате, ама домакините изглежаха достатъчно тъпи, за да направят подобна грешка), но след това схванах, че подаръкът е остро символичен – България е и винаги ще бъде вярното руско куче!

Името на собачката обаче някак не се връзва – Йорго... Пълна безсмислица... Ама то и името на родината му е също толкова странно – България....  Това тяхно „Ъ” направо дразни! Как може един нормален човек вече 1300 години да настоява и натрапва на международната общност подобни варварски фонеми?!  Просто съм учуден! Българите нямат ни най-малка представа от маркетинг и реклама и това е повече от очевидно, а от това страда и Матушка Рус, защото България е все пак наша, руска губерния.

Затова и реших да организирам конкурс за ново име на кучето. Моля, россияни и россиянки, измислете нещо смислено! А става ли новото име за куче, ще става и за България. Че то каква е разликата между двете?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако искате да споделите мнение с мен, можете да ми пишете на адрес shpountz (а) абв.бг

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.