сряда, 27 юни 2012 г.

Бат' Бойко пее "И ловец съм, и рибар съм"

http://www.mediapool.bg/gallery/194/e48bdada3d69f023d763489a9ce3c149.jpg

Бойко Борисов отвори покоите си за хорското любопитство. Така всеки може собственоочно да се убеди в изящната скромност на неговия спартански бит. Не бих си позволил да коментирам личния живот на хората, ако от снимките не лъхаше на гротеска постановка, целяща да ни представи премиера в светлината на обикновен и в същото време всестранно развит човек... Необикновен в обикновеността си демек. Скромен, с миниатюрен и безвкусен гардероб, облечен като средностатистически жител на китно българско селце - с Tommy Hifiger менте,  маратонки на бос крак (... и замирисва на... море?). На стената е подпряна китара, пред нея се търкалят гирички... Абе, символика! Само да не забравя да предупредя уважаемия премиер, че в тия жеги подпряната на стената китара много бързо ще се окаже с изкривен гриф.






 Бат Бойко е не само каратист, но и китарист. В случая май внимава да хване сол диез, а в същото време подбутва струните с палец... В добрата стара Англия си имат Слоу Хенд, а ние си имаме Слоу Бреин - кой както се уреди. И като имате предвид, че любимата песен на премиера ни е "БатальонА(ът?) се строява", можете да си представите какви песни и танци на народите е способен да издрънка с този си свещен палец.




http://www.mediapool.bg//gallery/194/4cfd6f56a4cda843ff3104a3aaf363ad.jpg

 Бат Бойко се изживява и като художник. Изключително трудно е да се рисува в толкова неудобна поза, но нали е само за снимката... Иначе и останалото е само за снимката де... Комплектът боички е току-що разопакован, на миниатюрната палитра са изстискани само два цвята. Жалко, че не са направили снимка и на модела.



http://www.mediapool.bg//gallery/194/18ba7261655c509e64dbc06308e4f585.jpg

 Ето, казвах ли ви аз, че ще го заболи гърбът? Както сами виждате, Бойко Борисов е приведен точно като на предната снимка...


Какво точно се опитва да ни каже премиерът с това озадачаващо псевдо разгологъзване?
Не знам! Аз лично съм в шах!





...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако искате да споделите мнение с мен, можете да ми пишете на адрес shpountz (а) абв.бг

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.